Regulamin

§ 1 Informacje o Sklepie Internetowym

Sklep Internetowy Atmossfera.pl, dostępny pod adresem www.atmossfera.pl, prowadzony jest przez MiM Barbara Moskwa w Radomiu przy ulicy Goszczewickiej 41, numer NIP 948-161-34-41 oraz numer REGON 670902494.

Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Telefon kontaktowy: 531-510-066

Na potrzeby niniejszego Regulaminu Sklep Internetowy Atmossfera.pl zwany jest dalej Sklepem Internetowym .

§ 2 Ceny

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Atmossfera.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Do każdej wysyłki dołączany jest paragon lub faktura (na życzenie). W przypadku, gdy chcielibyście Państwo otrzymać fakturę, prosimy o przesłanie szczegółowych danych potrzebnych do jej wystawienia w formularzu zamówienia.
3. Paragon lub faktura zawierają także koszty przesyłki.

§ 3 Koszt i realizacja dostawy

1. Przesyłki wysyłamy w przeciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia wpłaty na konto.
2. Produkty wysyłamy od poniedziałku do piątku firmą kurierską UPS.
3. Szczegółowy koszt przesyłki określony jest na stronie Wysyłka i płatności

§ 4 Metody płatności

1. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze towaru
  • Przelewem – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu Internetowego, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
  • Szybkim przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. (mTransfer, MultiTransfer, Przelew24BZWBK, Pekao24Przelew, BPH, Inteligo, Nordea, iPKO, ING, Raiffeisen Bank, Millennium, BGŻ, Kredyt Bank, Polbank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Bank, Invest Bank, Meritum Bank, Eurobank, Alior Bank, Alior Sync, Crédit Agricole).
  • Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez PayU S.A. (co może chwilę potrwać). Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
§ 5 Odstąpienie od umowy

1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru bez podania przyczyny. Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że produkt jest niezniszczony, nie był używany.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może nastąpić poprzez wysłanie oświadczenia w formie pisemnej na adres: MiM Barbara Moskwa ul. Goszczewicka 41, 26-600 Radom lub drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .
3. Klient, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkty niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Klient może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części.
4. Bezpośredni koszt zwrotu produktów w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient. Do zwracanych produktów należy dołączyć otrzymany dowód zakupu.
5. Sklep Internetowy zwróci Klientow uiszczoną przez Klienta należność zgodnie z postanowieniami § 7 regulaminu.

§ 6 Reklamacje

1. Sklep Internetowy jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną, gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Sklep Internetowy.
2. Sklep Internetowy w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep Internetowy Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu do Sklepu Internetowego i opisem reklamacji.
4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sklep Internetowy zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z postanowieniami § 7 regulaminu.

§ 7 Zwrot należności Klientom

1. Sklep Internetowy dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone;
c) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny.
2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Sklep Internetowy dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta,  jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej lub zostało opłacone przy odbiorze kurierowi.

§ 8 Ochrona danych i polityka prywatności

1. MiM Barbara Moskwa jest Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
2. Klient składając zamówienie w Sklepie Internetowym dobrowolnie podaje swoje dane osobowe.
3. MiM Barbara Moskwa przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizacji zamówienia. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zamówienia. MiM Barbara Moskwa w celu realizacji zamówienia udostępnia dane osobowe Klienta innym podmiotom, takim jak firma kurierska UPS, operator płatności PayU czy serwis aukcyjny Allegro.
4. MiM Barbara Moskwa za zgodą Klienta przetwarza dane osobowe Klienta w celach marketingowych.
5. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami). .

§ 9 Postanowienia końcowe

Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym Atmossfera.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.

Copyright © 2010-2013. Wszystkie prawa zastrzeżone.